Första inlägget!

Känner att det blev en väldigt kreativ rubrik, haha! Den duger iaf.
Hej hopp, det är då jag som driver denna blogg! Jag heter Julia och är född -99, blir 13 den 1:a december. Jag lever för att fota och rida, det är min passion haha. Jag har en egen häst, som jag kan presentera lite mer senare, han heter iaf Ragnar (eller ja, han kallas för det) och jag fotograferar med en Canon EOS 1100D, och den är jag riktigt, riktigt nöjd med! Jag beskriver mig själv som cool, ironisk och unik. Jag är helt kär i Justin Bieber, ja, jag är en belieber, och jag älskar Skrillex. Dem två är mina gudar<3 Jag ska skriva lite mer om mig senare, om mina favoritgrejer (allt från mat till film) osv.
GLAD MIDSOMMAR!
btw, jag fixar designen ikväll, ska ut och fota lite fina midsommar bilder på hästryggen och dem vill jag ha med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0